MIKOR FONTOS ÖNNEK AZ NMS CRM SZOFTVER?

  • CRM rendszerHaladni akar a világgal?
  • Lépést akar tartani a konkurenciával, vagy meg is előzné azt?
  • Meg szeretné tartani eddigi vevőit?
  • Megoldást keres, hogy értékesítői valóban értékesítsenek?
  • A potenciális vásárlót keresi?
  • Bevételeit növelni akarja?
  • Ésszerűsítené a marketing kiadásait?
  • Nem akar elveszni a papírdömpingben?

MEGOLDÁS: NMS-CRM ÜGYFÉLKAPCSOLAT-KEZELŐ SZOFTVER

 

Mi is az CRM szoftver?

Betűszó, mely az angol Customer Relationship Management szavak első betűiből alakult ki. A jelentése: ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Pontosabban, egy ügyviteli szoftver, egy üzletviteli stílus.

Ha önnek is fontos, hogy ügyfelei elégedettek legyenek, visszatérjenek, ha kevesebb költséggel akar új ügyfeleket / vásárlókat szerezni, akkor a CRM az Ön megoldása.

MIK AZ NMS CRM SZOFTVER LEGFŐBB TULAJDONSÁGAI?

Az ügyfelekkel, de még a vevőjelöltekkel kapcsolatos összes esemény, információ tárolható és kikereshető a CRM rendszerből. A munkatársak, a vezetők a munkájukhoz szükséges (prioritásuknak megfelelő) összes információhoz hozzáférnek.

A cégvezetés figyelemmel kísérheti a tervek megvalósulását, a várható bevételeket, a kollégák munkáját, eredményeit. Kiküszöbölhetők a szabadságolások, vagy a munkaerő változás miatti információvesztések. Az értékesítők hatékonyabban tudnak dolgozni.

Adatok elérhetőek az Ön igénye szerint:

  • Csak a cég irodájában, vezetékes hálózaton keresztül.
  • A világhálón keresztül a föld bármely pontján, akár az telefonja internetes böngészője segítségével.
TOVÁBBI CRM FUNKCIÓK

 

MIÉRT FONTOS AZ NMS CRM SZOFTVER?

Az ügyfelek adatai és a velük történt kapcsolat (az első telefontól kezdve) megtalálható. A CRM szoftver hatékonyabbá teszi az új ügyfelek szerzését.

  • Költségcsökkentő hatása van.
  • A már meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást egyszerűsíti.
  • Meglévő ügyfeleknek könnyebb újra értékesíteni.
  • Az esetleges reklamációkat pontosabban lehet nyomon követni.
  • Lényegi információk nem vesznek el (elfelejtheti a papírcetlit, stb.)
  • Emlékeztetőket lehet beállítani (pl. hívás időpont, névnap vagy termék garancia lejárta, stb.)
  • Az ügyfélhez tartozó dokumentumok, ajánlatok egy helyen fellelhetőek.

ÜGYFELEK ÉRZIK A TÖRŐDÉST

Nem utolsósorban, ügyfelei (célpiaca) valóban azt érzik, hogy törődik vele, fontos az Ön számára. Az NMS CRM szoftver folyamatos kapcsolattartást tesz lehetővé, figyelembe véve az ügyfél igényeit. Ráadásul a belső ügymenet is tisztább, áttekinthetőbb lesz, csökkenteni lehet mind a költségeket, mind az esetleges belső feszültségeket.

NMS CRM SZOFTVER ÁRAK

NMS CRM
SZOFTVER

10 FELHASZNÁLÓIG

25 FELHASZNÁLÓIG

25 FELHASZNÁLÓ
FELETT

EGYÖSSZEGŰ MEGRENDELÉS ESETÉN 690 000 Ft helyett
549 000 Ft
(2012.02.28-ig)
1 290 000 Ft helyett
990 000 Ft
(2012.02.28-ig)
Egyedi ár
BÉRLÉS KONSTRUKCIÓ ESETÉN 6 900 Ft / hó / fő 4 900 Ft / hó / fő Egyedi ár
Jelöltek információ
Cégek nyilvántartása
Kapcsolatok nyilvántartása
Lehetőségek információ
Naptár (megbeszélés, hívás, feladat)
Műszerfalak (aktuális feladatok, figyelmeztetések)
Dokumentumkezelés:
(szerződések központi nyilvántartása,
egyedi sablon)
Integrált Email-szoftver
(küldés és fogadás)
Ügyfélszolgálati feladatok
GYIK adatbázis
Saját weboldalaim
Termékek nyilvántartása
Szolgáltatások nyilvántartása:
Csomagárak
Jelentések
Vevő rendelés
Email sablonok
Kommentek
Lomtár
Skype integráció
Google Térkép
Projekt nyilvántartó rendszer
Eszköz nyilvántartás
Beszállítók nyilvántartása
  ÉRDEKEL! ÉRDEKEL! ÉRDEKEL!

KIEGÉSZÍTŐ
MODULOK

10 FELHASZNÁLÓIG

25 FELHASZNÁLÓIG

25 FELHASZNÁLÓ
FELETT

EGYÖSSZEGŰ MEGRENDELÉS ESETÉN Egyedi ár Egyedi ár Egyedi ár
Automatizált folyamatok
Ajánlatok automatikus generálása
Számla automatikus generálása
(A jelenlegi számlázó szoftver integrációja)
Tömeges e-mail küldés
SMS Értesítő rendszer
Call Center funkció:
(automatikus tárcsázás, IP telefon integrálás)
Ügyfélportál
(internetes ügyfél felület)
Jutalék számfejtő modul
  ÉRDEKEL! ÉRDEKEL! ÉRDEKEL!
 

Áraink forintban értendőek, az Áfát nem tartalmazzák.

NMS CRM RENDSZER AKÁR PÁLYÁZATI FORRÁSBÓL IS:

Igényelje most, mielőtt kimerül a keret, segítünk az ügyintézésben!

FELHŐSZOLGÁLTATÁS

A felhőszolgáltatás, mint fogalom, évek óta létezik már az informatikában, mégis talán csak az utóbbi pár évben kezdett közismertté válni az üzleti alkalmazásokat használó cégek körében.

CRM rendszer - felhőszolgáltatásA felhőszolgáltatás lényege az erőforrások és pénzeszközök hatékony elosztása. Ugyanis nem minden esetben van lehetőség költséges szerverek és egyéb kiszolgáló eszközök beszerzésére, tapasztalt rendszermérnökök alkalmazására. Viszont cége versenyképességének növeléséhez szüksége van a folyamatait maximálisan kiszolgáló üzleti rendszerre (CRM). Erre egyszerű megoldás a felhő szolgáltatás igénybevétele, ebben az esetben a megvásárolt vagy bérelt CRM szoftver az általunk üzemeltetett szerveren fut, így gyakorlatilag teljes mértékben költségként elszámolható szolgáltatást kap, melyet bérlés esetén még a könyvelésében sem kell szerepeltetnie és amortizálnia. Ezzel megtakarítja a drága szereverek vásárlását, az üzemeltetési költséget, a rendszergazda bér és járulék költségeit.

A felhőszolgáltatás kétféleképpen vehető igénybe. A szoftver megvásárlásával, akár bérelt konstrukcióban gondolkozik, mindkét esetben lehetőség van a testreszabásra, illetve a partner meglévő informatikai rendszereihez történő kapcsolódásra.

Felhőszolgáltatás elérhető egyedi szoftver-fejlesztési projektek esetén is.

HONLAPOT SZAKÉRTŐTŐL!

  • CMS tartalomkezelő rendszer: könnyen, egyszerűen bárhonnan szerkesztheti, alakíthatja honlapját.
  • Teljes Google kereső optimalizálás
  • Egyedi, trendi és modern megjelenés; professzionális dizájn.
  • Web 2.0 alkalmazások: Facebook integráció, Twitter, iWiW, YouTube és több tucat megosztási lehetőség.
  • Teljes körű e-mail marketing;
    e-mail kampányok
  • Blog: Tegye még informatívabbá honlapját, legyen interaktív.
    Blog a honlapjába integrálva!