MIKOR FONTOS ÖNNEK AZ NMS CRM SZOFTVER?
Haladni akar a világgal?
- Lépést akar tartani a konkurenciával, vagy meg is előzné azt?
- Meg szeretné tartani eddigi vevőit?
- Megoldást keres, hogy értékesítői valóban értékesítsenek?
- A potenciális vásárlót keresi?
- Bevételeit növelni akarja?
- Ésszerűsítené a marketing kiadásait?
- Nem akar elveszni a papírdömpingben?
MEGOLDÁS: NMS-CRM ÜGYFÉLKAPCSOLAT-KEZELŐ SZOFTVER
Mi is az CRM szoftver?
Betűszó, mely az angol Customer Relationship Management szavak első betűiből alakult ki. A jelentése: ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Pontosabban, egy ügyviteli szoftver, egy üzletviteli stílus.
Ha önnek is fontos, hogy ügyfelei elégedettek legyenek, visszatérjenek, ha kevesebb költséggel akar új ügyfeleket / vásárlókat szerezni, akkor a CRM az Ön megoldása.
MIK AZ NMS CRM SZOFTVER LEGFŐBB TULAJDONSÁGAI?
Az ügyfelekkel, de még a vevőjelöltekkel kapcsolatos összes esemény, információ tárolható és kikereshető a CRM rendszerből. A munkatársak, a vezetők a munkájukhoz szükséges (prioritásuknak megfelelő) összes információhoz hozzáférnek.
A cégvezetés figyelemmel kísérheti a tervek megvalósulását, a várható bevételeket, a kollégák munkáját, eredményeit. Kiküszöbölhetők a szabadságolások, vagy a munkaerő változás miatti információvesztések. Az értékesítők hatékonyabban tudnak dolgozni.
Adatok elérhetőek az Ön igénye szerint:
- Csak a cég irodájában, vezetékes hálózaton keresztül.
- A világhálón keresztül a föld bármely pontján, akár az telefonja internetes böngészője segítségével.
TOVÁBBI CRM FUNKCIÓK
MIÉRT FONTOS AZ NMS CRM SZOFTVER?
Az ügyfelek adatai és a velük történt kapcsolat (az első telefontól kezdve) megtalálható. A CRM szoftver hatékonyabbá teszi az új ügyfelek szerzését.
- Költségcsökkentő hatása van.
- A már meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást egyszerűsíti.
- Meglévő ügyfeleknek könnyebb újra értékesíteni.
- Az esetleges reklamációkat pontosabban lehet nyomon követni.
- Lényegi információk nem vesznek el (elfelejtheti a papírcetlit, stb.)
- Emlékeztetőket lehet beállítani (pl. hívás időpont, névnap vagy termék garancia lejárta, stb.)
- Az ügyfélhez tartozó dokumentumok, ajánlatok egy helyen fellelhetőek.
ÜGYFELEK ÉRZIK A TÖRŐDÉST
Nem utolsósorban, ügyfelei (célpiaca) valóban azt érzik, hogy törődik vele, fontos az Ön számára. Az NMS CRM szoftver folyamatos kapcsolattartást tesz lehetővé, figyelembe véve az ügyfél igényeit. Ráadásul a belső ügymenet is tisztább, áttekinthetőbb lesz, csökkenteni lehet mind a költségeket, mind az esetleges belső feszültségeket.
NMS CRM SZOFTVER ÁRAK
NMS CRM |
10 FELHASZNÁLÓIG |
25 FELHASZNÁLÓIG |
25 FELHASZNÁLÓ
|
---|---|---|---|
EGYÖSSZEGŰ MEGRENDELÉS ESETÉN | 690 000 Ft helyett 549 000 Ft (2012.02.28-ig) |
1 290 000 Ft helyett 990 000 Ft (2012.02.28-ig) |
Egyedi ár |
BÉRLÉS KONSTRUKCIÓ ESETÉN | 6 900 Ft / hó / fő | 4 900 Ft / hó / fő | Egyedi ár |
Jelöltek információ | ![]() |
![]() |
![]() |
Cégek nyilvántartása | ![]() |
![]() |
![]() |
Kapcsolatok nyilvántartása | ![]() |
![]() |
![]() |
Lehetőségek információ | ![]() |
![]() |
![]() |
Naptár (megbeszélés, hívás, feladat) | ![]() |
![]() |
![]() |
Műszerfalak (aktuális feladatok, figyelmeztetések) | ![]() |
![]() |
![]() |
Dokumentumkezelés: (szerződések központi nyilvántartása, egyedi sablon) |
![]() |
![]() |
![]() |
Integrált Email-szoftver (küldés és fogadás) |
![]() |
![]() |
![]() |
Ügyfélszolgálati feladatok | ![]() |
![]() |
![]() |
GYIK adatbázis | ![]() |
![]() |
![]() |
Saját weboldalaim | ![]() |
![]() |
![]() |
Termékek nyilvántartása | ![]() |
![]() |
![]() |
Szolgáltatások nyilvántartása: | ![]() |
![]() |
![]() |
Csomagárak | ![]() |
![]() |
![]() |
Jelentések | ![]() |
![]() |
![]() |
Vevő rendelés | ![]() |
![]() |
![]() |
Email sablonok | ![]() |
![]() |
![]() |
Kommentek | ![]() |
![]() |
![]() |
Lomtár | ![]() |
![]() |
![]() |
Skype integráció | ![]() |
![]() |
![]() |
Google Térkép | ![]() |
![]() |
![]() |
Projekt nyilvántartó rendszer | ![]() |
![]() |
![]() |
Eszköz nyilvántartás | ![]() |
![]() |
![]() |
Beszállítók nyilvántartása | ![]() |
![]() |
![]() |
ÉRDEKEL! | ÉRDEKEL! | ÉRDEKEL! | |
KIEGÉSZÍTŐ |
10 FELHASZNÁLÓIG |
25 FELHASZNÁLÓIG |
25 FELHASZNÁLÓ
|
EGYÖSSZEGŰ MEGRENDELÉS ESETÉN | Egyedi ár | Egyedi ár | Egyedi ár |
Automatizált folyamatok | ![]() |
![]() |
![]() |
Ajánlatok automatikus generálása | ![]() |
![]() |
![]() |
Számla automatikus generálása (A jelenlegi számlázó szoftver integrációja) |
![]() |
![]() |
![]() |
Tömeges e-mail küldés | ![]() |
![]() |
![]() |
SMS Értesítő rendszer | ![]() |
![]() |
![]() |
Call Center funkció: (automatikus tárcsázás, IP telefon integrálás) |
![]() |
![]() |
![]() |
Ügyfélportál (internetes ügyfél felület) |
![]() |
![]() |
![]() |
Jutalék számfejtő modul | ![]() |
![]() |
![]() |
ÉRDEKEL! | ÉRDEKEL! | ÉRDEKEL! |
Áraink forintban értendőek, az Áfát nem tartalmazzák.
NMS CRM RENDSZER AKÁR PÁLYÁZATI FORRÁSBÓL IS:
Igényelje most, mielőtt kimerül a keret, segítünk az ügyintézésben!
FELHŐSZOLGÁLTATÁS
A felhőszolgáltatás, mint fogalom, évek óta létezik már az informatikában, mégis talán csak az utóbbi pár évben kezdett közismertté válni az üzleti alkalmazásokat használó cégek körében.
A felhőszolgáltatás lényege az erőforrások és pénzeszközök hatékony elosztása.
Ugyanis nem minden esetben van lehetőség költséges szerverek és egyéb kiszolgáló eszközök beszerzésére, tapasztalt rendszermérnökök alkalmazására. Viszont cége versenyképességének növeléséhez szüksége van a folyamatait maximálisan kiszolgáló üzleti rendszerre (CRM). Erre egyszerű megoldás a felhő szolgáltatás igénybevétele, ebben az esetben a megvásárolt vagy bérelt CRM szoftver az általunk üzemeltetett szerveren fut, így gyakorlatilag teljes mértékben költségként elszámolható szolgáltatást kap, melyet bérlés esetén még a könyvelésében sem kell szerepeltetnie és amortizálnia. Ezzel megtakarítja a drága szereverek vásárlását, az üzemeltetési költséget, a rendszergazda bér és járulék költségeit.
A felhőszolgáltatás kétféleképpen vehető igénybe. A szoftver megvásárlásával, akár bérelt konstrukcióban gondolkozik, mindkét esetben lehetőség van a testreszabásra, illetve a partner meglévő informatikai rendszereihez történő kapcsolódásra.
Felhőszolgáltatás elérhető egyedi szoftver-fejlesztési projektek esetén is.