CRM RENDSZER

CRM rendszerA CRM, azaz Customer Relationship Management (ügyfélkapcsolat-kezelés) fogalma. A jó CRM szoftver segítségükkel könnyedén felépíthetjük vállalkozásunk értékesítési folyamatát, automatizálhatjuk annak minden egyes lépéseit, utána nyomon követhetjük ügyfeleinket, a folyamatokat.

Az NMSNet CRM rendszerek által támogatott tevékenységek célja, hogy elnyerjük potenciális vevőink bizalmát, megtartsuk a meglévőket, valamint a költségek csökkentésével növeljük a vásárlások összegét, az ügyletek nyereségességét.

MIKOR VAN SZÜKSÉGE CRM RENDSZERRE?

  • Nem tudja megjegyezni ügyfelei adatait és a kiosztott feladatokat
  • Túl sok időt emésztenek fel az adminisztrációs teendők
  • Sokan érdeklődnek terméke/szolgáltatása iránt, de nagyon kevesen vásárolnak a végén
  • Több üzletet vagy megrendelést is elvesztett amiatt, hogy elfelejtett egy telefont vagy egy árajánlatot elintézni, illetve elküldeni
  • Úgy érzi, a hirdetéseire költött forintok csak kidobott pénzek, mert nem hoznak vevőket
  • Értékesítői nem tudják átvenni egymás feladatait szabadság vagy betegség esetén

MI AZ NMSNET CRM?

Az NMSNet CRM egy magyar nyelvű, a magyar kis- és középvállalkozásokat (KKV) megcélzó, kifejezetten az értékesítést támogató rendszer. A CRM rendszer segítségével a kis- és középvállalkozások megfizethető áron, akár havi díj nélkül jutnak egy professzionális nagyvállalati eszközhöz, a siker kulcsához.

MIT KAP AZ NMSNET CRM-TŐL?

  • Végre-valahára komoly, teljes értékesítési folyamatot épít fel cégében, melyet teljesen automatizálva kizárja az emberi hibatényezőt, megszabadul a robotmunkától, de mégis extra időráfordítás nélkül követi nyomon ügyfeleit
  • Beruházás nélkül gyakorlatilag azonnal növeli az eladásait és csökkenti a költségeit
  • Ráépítheti a régi vevőkörére, így az újraeladás mellett is biztosított lesz a magasabb bevétel- illetve nyereségtartamú termékek értékesítési volumene
  • Emelni fogja az értékesítés (termék / szolgáltatás) minőségét, így nem kell árat csökkenteni a profitja terhére
  • Nincs több elfelejtett telefon, árajánlat vagy elvégzendő teendő, nem kell többé egy ügyfélnek sem magyarázkodnia vagy a haját tépnie az elmaradt haszon miatt
  • Mindig tudni fogja, hogy hol érdemes hirdetnie, nem költi pénzét felesleges marketingcsatornákra, reklámokra
  • Ideális vevőjét már az ajtóban megismeri, nem kell az energiáját pazarolnia a sosem vásárló érdeklődőkre

"JÓL HANGZIK, DE AZ ÉN CÉGEM MÁS"

Mondhatjuk ezt is a valóságban, hogy "cégemnek más", ezért mi az NMSNet CRM-nél sosem általánosítunk. Értékesítési CRM rendszerét saját igényei szerint szabja testre, hogy valóban az Ön vállalkozását szolgálja és támogassa.

"FÉLEK, HOGY BONYOLULT KEZELNI"

Ha a Facebookkal boldogul, akkor az NMSNet CRM-mel is kijön majd, hiszen itt minden funkció elérése legfeljebb 3 kattintásalatt elérhető.

MI AZ NMSNET CRM?

A CRM RENDSZER
  • nyilvántartja és rendszerezi partnereinek alapadatait
  • eseményeket, teendőket, megbeszéléseket rögzít az ügyfelekhez, melyeket naptárban is megjelenít
  • a kimutatások segítségével elemzi az értékesítés hatékonyságát
  • a partnerek csoportosítása révén személyre szabva kommunikál meglévő, illetve leendő ügyfeleivel, ami növeli az értékesítési esélyeket

Saját bőrén is tapasztalhatta már, hogy távközlési vállalatok, reklámhelyeket- vagy üdülési jogokat értékesítő cégek szoktak úgy dolgozni, hogy az üzletkötőknek kiadják az adott terület telefonkönyvét, amiből egyszerre többen is hívják a lehetséges ügyfeleket. Ebből adódóan ugyanazzal az ajánlattal, akár egymást követően többször is megtalálják és természetesen a lehető legrosszabb alkalomban... A másik véglet, amikor már a lehetséges ügyfélnek többször kell telefonálni, sürgetve a már folyamatban lévő ügyét vagy egyáltalán megtudni, hogy megkapták-e a megrendelését.

Mindkét eset igen rossz fényt vet az adott vállalatra, sőt éppen ez gátolja meg az értékesítést. Ennek ellenére a leggyakoribb eset, hogy egyáltalán nem történik semmilyen kapcsolatfelvétel a lehetséges vásárló, illetve az eladó között. Erre a problémára tökéletes megoldás az NMSNet CRM rendszere!

FELHŐSZOLGÁLTATÁS

A felhőszolgáltatás, mint fogalom, évek óta létezik már az informatikában, mégis talán csak az utóbbi pár évben kezdett közismertté válni az üzleti alkalmazásokat használó cégek körében.

CRM rendszer - felhőszolgáltatásA felhőszolgáltatás lényege az erőforrások és pénzeszközök hatékony elosztása. Ugyanis nem minden esetben van lehetőség költséges szerverek és egyéb kiszolgáló eszközök beszerzésére, tapasztalt rendszermérnökök alkalmazására. Viszont cége versenyképességének növeléséhez szüksége van a folyamatait maximálisan kiszolgáló üzleti rendszerre (CRM). Erre egyszerű megoldás a felhő szolgáltatás igénybevétele, ebben az esetben a megvásárolt vagy bérelt CRM szoftver az általunk üzemeltetett szerveren fut, így gyakorlatilag teljes mértékben költségként elszámolható szolgáltatást kap, melyet bérlés esetén még a könyvelésében sem kell szerepeltetnie és amortizálnia. Ezzel megtakarítja a drága szereverek vásárlását, az üzemeltetési költséget, a rendszergazda bér és járulék költségeit.

A felhőszolgáltatás kétféleképpen vehető igénybe. A szoftver megvásárlásával, akár bérelt konstrukcióban gondolkozik, mindkét esetben lehetőség van a testreszabásra, illetve a partner meglévő informatikai rendszereihez történő kapcsolódásra.

Felhőszolgáltatás elérhető egyedi szoftver-fejlesztési projektek esetén is.

 

HONLAPOT SZAKÉRTŐTŐL!

  • CMS tartalomkezelő rendszer: könnyen, egyszerűen bárhonnan szerkesztheti, alakíthatja honlapját.
  • Teljes Google kereső optimalizálás
  • Egyedi, trendi és modern megjelenés; professzionális dizájn.
  • Web 2.0 alkalmazások: Facebook integráció, Twitter, iWiW, YouTube és több tucat megosztási lehetőség.
  • Teljes körű e-mail marketing;
    e-mail kampányok
  • Blog: Tegye még informatívabbá honlapját, legyen interaktív.
    Blog a honlapjába integrálva!